熱門文章

2011年3月19日 星期六

正職+外快的生活

我有一份正職。


唔準時返工 準時放工。  唔做多比佢  又都唔會做少。


生活苦悶(?)


心生一個念頭 想去學東西。 學咩? 其實心諗係鋼琴 。
因為想彈我喜歡的日文歌。
但想想練習時間 就覺得自己做唔到。


轉轉轉之下 唔知點解就學左化妝 (可以用下我屋企既化妝品)
又諗唔到一路學 又一到都有比到時間自己練習。


而家 都有化姊妹妝作外快。 


唔苦悶 但係又好似多野做過頭   我係懶。
不過都明白你唔比時間練習    唔係慳左時間  
而係浪費左你學習既時間。


所以  努力吧 對自己說的。 


小聲說:我還是想學電子琴。好想彈KAT﹣TUN的歌 :D
真是無趣的話題 -_-"
我的0留言 0追蹤 有待破 XD

2 則留言:

  1. 加油
    但唔好令自己太辛苦
    放工記得食d野先去上堂
    支持你:)

    回覆刪除