熱門文章

2011年3月16日 星期三

免費送 LANEIGE - Water Sleeping Pack 給善心的你 ♥ 未用過既SIS 可以入來睇下 ♥...


個BLOG好多野都未搞 不過有MSG想講比大家知~
所以快快手寫左先~


由3月18日至24日,

LANEIGE將以Water Sleeping Pack作慈善義賣,

所有收益(不扣除成本)

將全數撥捐香港世界

宣明會予日本地震救援之用。
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
講到SLEEPING MASK 好多SIS都知道LANEIGE~
用緊既SIS都一定唔小...

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣


未用過既SIS 都可以試下 我簡單講2下用後感。

198$/80 ML


因為MASK效果好個人感受 影相都睇5出咩

所以我都係文字解說。


SLEEPING MASK 第一 緊係方便就不用說啦~

而L家這個 我喜歡佢吸收快 5會訓較笠笠地  生粒粒機會都小D啦~

用完一晚 第2朝起身 塊面一D都5油 感覺好舒服

所以我日日都用佢



如果你個日有時間而又要化妝  

可以起身洗好面 FULL番5﹣10MIN 

洗洗佢 先再上妝 個妝會貼好多的

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
聽完有無SIS 好想試下..

而家只要198$就可以免費得到啦。

因為.....


由3月18日至24日,



LANEIGE將以Water Sleeping Pack作慈善義賣,

所有收益(不扣除成本)

將全數撥捐香港世界

宣明會予日本地震救援之用。

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

我睇睇屋企個樽 有效期為3年。 

所以大家可以買一樽放係屋企 都無問題 :D

我仲有一半 都會買定多一樽。

如果買多小小做埋會員 (5記得係咪200$)

會不時有電話MSG換SAMPLE

員工都不會換SAMPLE時狂SELL野同黑面的  

仲會教埋你用。


﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
明天至24日大家記得去看看啊。

謝謝善心的LANEIGE。

*未清楚是否所有分店合用 買前最好問問STAFF。
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
另外 明天 大家可以去飲番杯~

*3:00﹣5:00 PM


沒有留言:

張貼留言