熱門文章

2011年3月25日 星期五

我 ♥ 鬆弛熊。






我 ♥ 鬆弛熊。
其實都唔係好耐之前既事 應該都係半年之內者。
唔 ♥之前唔覺 ♥左就知道原真係好多人都中意 =D
今次講下我有既RIKAKKUMA物品 比起瘋狂FANS實在不算多 輸了XD
以下就係全部

公仔 X 3個
褲一條 XD
鏡一塊 同 IPHONE桌面 Ha..











呢條短褲真係好正 !背面係封面 HAHA!!
好搞笑!!


另外塊鏡 我中意佢腳個2粒閃石仔










呢件衫 係之前朋友屋企借穿的










以下唔明既不用理會 XDD

我最中意都係呢一隻 HAAAAA









比我花痴一下 XD


1 則留言:

  1. 哈哈我都超愛鬆弛熊!!
    我也有件鬆弛熊的斗篷哩

    回覆刪除