熱門文章

2011年6月25日 星期六

♥ 我的化妝作品 ♥ 紫黑色小SMOKY EYE ♥


這其實都已經是大約一月的事了 :D
SOFINA D相仲整緊 所以出一個短文吧:D

當日先化一個紫黑色的小SMOKY 再轉全黑的...
MODEL 不化妝已經是大美人一個 
我都唔明呢張相點解我變左形咁既樣 xD"
仲大細眼明顯...SO SAD T_T
MODEL: CHLOE Yu ♥
make up and hair : Kiko yeung

比較喜歡紫色的..
都是因為我化黑色化得不好 Orz...
影好GA LA..執執執相..
明天出了啊 ♥  ♥  ♥
出動到花花花...
這是我對SOFINA愛的表現xD"


♥  THE END  ♥


♥  MAKE UP JOB ♥ 未公開SNAP ♥ 最新著數情報 ♥


↓↓↓↓↓

沒有留言:

張貼留言