熱門文章

2011年4月20日 星期三

♥ 免費 DHC 甲油 你換左未呀 ♥ + 我的雞精生活。


FACEBOOK DHC 一show即獎再勁賞 活動到得到甲油一枝。
換前睇過D BLGO 都怕係黑色藍色個諗住送比人  因為我5用個D色 ..
點知係呢隻小小ROSE色既甲油~
真係驚喜 因為是實用性挺高的顏色呢 




我是在旺角那間換 值得一提的是店員好Nice :D
只是換東西 都很好笑容 讚呀~

先前的文章有提及到我的 CHANEL指甲油 是非常好及易查的。
相比之下DHC需不及CHANEL好查 但都5係難查既
起碼我查上手都係OK控制到既~


有一樣野 非讚不可~係佢好快乾
我查甲油不能坐定定 所以次次未乾就花!
呢個真係好好好好快乾 ~ 
不過都有人話快乾是酒精多 呢點我就無深究啦。睇你自己點諗啦

我下次會考慮買番枝DHC的粉色系甲油呢 ♥

你都想試下? 活動到4月30日為止 把握最後機會參加

*參加後 請耐心等侍DHC FB的MSG回覆啊。

沒有留言:

張貼留言