熱門文章

2011年4月25日 星期一

♥ 可愛沒法擋 ♥ 第一次被MAC燒 - QUITE CUTE ♥ ♥ ♥ ♥

一向MAC比較難燒到我 但係今次玩可愛 ♥♥♥
真係點忍  ♥ 3 ♥ 爆心心眼啦 ~

系列會係4月29日全線發售。
而今日4月25日會在 FACESSS M.A.C 的專櫃先賣:D
而且係 FACESSS M.A.C 專櫃 可以200$體驗 MAC 的彩妝指導
全數換番產品 仲有刮刮卡遊戲

所以BOOK定時間去 同行仲既有+YIU..
不過要比DEPOSIT 但係日子好近同地方又遠
於是有打電話問過 就5比都OK。

當日準時到啦 由於時間OR人手關係 我地要分開坐
現場所見 其實都無咩人 =3=

選好色就開始啦 負責我地個BA今次真係5多好~
個妝有D驚嚇  眼睫毛脫左一小半 而且極濃...
另外佢介紹LIP BLAM  話自己用左之後就無再無甩皮 
但係我見到佢好乾甩皮  唇又出晒介....
好啦 咁之後幫我地化啦  時間好快 2個人合共30MIN?

+YIU無用遮蝦 但係我地5出聲 佢都無幫我地化番個底=3=
而且化得不算太好 有點求奇 T_T。。
平時買野你問佢點用個時  個時仲好心機慢慢教~ 
主要係佢全程都幾LOW tension...
我地有問 個胭脂心心色 可以有咩用 ~
佢話得個靚字無用GA= = (好老實XD)
就係咁有點美中不足~

最後刮刮卡係無 因為我地無比DEPOSIT
明明電話話有=3=

不過目標一早已定 呢個彩妝指導都只係當附加XD
買左 Sakura Miss Behave  粉紅色太多 放棄。



個心心真係好CUTEEEE ♥ ♥ ♥


試一試上手 其實2隻都係混合左做個BLUSH上面係5會好誇~
我開頭仲驚紫色上面會怪怪的~


化完去吃TEA。。。
眼影好淡 胭脂好淡 影相什麼都看不到啦 =口=~
BASE + 碎粉日~沒粉底呢~眼圈走出來了~~

 

不過我幾中意個唇色 好想敗埋個LIPSTICK
我試個隻係最淡色既 
LIP STICK : Playing Koi / LIPGLOSS : Bubble Tea

沒有留言:

張貼留言