熱門文章

2011年6月28日 星期二

大好評!! 超貼薄面膜♥ 半價 ♥ 有得試啦 :D


應該唔少 SIS 都有留意..
前排有好多人讚好既貼薄面膜!
佢就係屈臣氏燕窩精華絲炫系列面膜...
我已經入手 2 盒 了~
 
早前屈臣氏FB亦有些用活動 未試過既朋友可以一試
而試用後想入貨 就襯而家啦 :D
點解 ?
 
因為屈臣氏而家自家品牌面膜+10$ 多一盒
而會員有九折 (可即場免費入會) 
同每月10號更係全店95折 (公價品除外)
即係原價 $89.9 +10$~再九折 = 89.9$ 二盒 ! 
半價左!!
 
講咁耐~平就話平左者 咁究竟好唔好用?
我個人非常推薦 等我介紹一下 :D
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
屈臣氏燕窩精華絲炫水潤面膜
Size: 5片
含柔潤蠶絲精華,融合亮白燕窩精粹、滋潤的鼠尾草及米蛋白精華、高保濕透明質酸等成分 保濕滋養深入肌膚之親,提升肌膚的水潤飽和度
屈臣氏燕窩精華絲炫細白面膜
Size: 5片
含細膩蠶絲精華 ,亮白燕窩精粹與抗壞血酸葡糖苷、光滑果榆綠木樹皮與酵母萃取物、及米蛋白等營養成分
改善暗淡膚色♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
我呢隻係細白個一款~
可以睇到係好 !! 
個鼻樑係我影完先知我整到個位咁衰 = =

Full完面有光澤 也稍稍了一點~
保濕感覺亦不錯 
唯一是剛拿下時有點臉粘手感!
要吸收一會 才塗CREAM~
不過這點不影響我購買它的意欲 XD
CLOSE UP一下~

推薦大家一試啊~反正特價 xD"
想試的SIS記得去買啊 這個優惠沒有說明幾時完呢 :~)
提提你 想抽SOFINA到這裡來啊 !
♥ ♥ ♥ ♥ ♥  THE END   ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
喜歡我的文章嗎 ? 請支持 :D
 

沒有留言:

張貼留言